Om de så sluttede foran Dortmund de næste 20 år ville de stadigvæk være en mindre klub.
Wise Men Say...
En enkelt gang? Leverkusen er nu sluttet foran Dortmund en del gange over de sidste ti år.
(og sportsligt er det også et skridt ned. Han havde chancen for at spille endnu mere Champions League men kan makismalt nå Europa league denne sæson, noget han var sikker på at spille i Leverkusen da man er i CL kval og ryger i EL gruppespil såfremt man MEGET usansyndligt taber playoff runden til CL gruppespillet; hvor man også er seedet og har RIGTIG gode odds)..
Det er dog 1. gang i de seneste 5 sæsoner. Før det havde BVB en dårlig periode, som primært skyldtes dårlig økonomi. Den slags behøver Leverkusen ikke at bekymre sig om med et stort firma i ryggen.