Umiddelbart skulle man tro at BVB kan/vil betale mere da de har større indtægter. Men uden konkrete tal på bordet bliver det i sagens natur ikke andet end gisninger. Jeg kan dog heller ikke forestille mig, at Castro med skiftet går ned i løn.
Jeg tror du har ret i, at gennemsnitslønnen i Dortmund er højere end i Leverkusen - Reus og Gondogan tjener givetvis mere end de største stjerner i Leverkusen - Jeg er til gengæld ikke sikker på, at den bedst betalte Leverkusen-spiller, vil tjene mindre end en "gennemsnitlig" spiller i Dortmund. Castro vil jo gå fra at være den måske største stjerne i Leverkusen til at være en af mange i Dortmund, så personligt tvivler jeg da meget på, at Dortmund ville tilbyde Castro SÅ meget mere i løn end Leverkusen, som mange herinde ellers ser ud til at mene, da jeg altså ser det som usandsynligt, at man vil give Castro lige så meget i løn som Reus, Gondogan etc.
Brugeren Bayer 04 Leverkusen så da også ud til at være stensikker på, at Castro skiftede pga. lønnen og det vil jeg gerne se nogle tal på, da jeg slet ikke er sikker på at dette er tilfældet.
Y.N.W.A.