Overvej den shit-storm der ville ha kommet hvis det nu var Bayern som havde købt ham.
Fifa er en non-profit organisation.
Blot fordi at Leverkusen for en enkelt gangs skyld sluttede foran Dortmund, gør det dem ikke til en større klub. Sammenlign derefter titler og opbakning, og postulatet falder til jorden som en ambolt.