Snak

Mere indhold efter annoncen

Dortmund køber Leverkusen-profil

søn 24. maj 2015
Dortmund meddeler, de har sikret sig Leverkusens Gonzalo Castro fra den kommende sæson.

Læs hele nyheden her
Overvej den shit-storm der ville ha kommet hvis det nu var Bayern som havde købt ham.
Fifa er en non-profit organisation.
Kanon tilgang! Det glæder mig. Selvom det så nok må betyde, at vi sælger Gündogan...
Lynge Høvdingen
Bayern køber vel Reus, FØJ!
Legenda det er stadigvæk noget være fucking lort. Gonzalo Castro den hund vælger pengenge frem for loyaliteten (og sportsligt er det også et skridt ned. Han havde chancen for at spille endnu mere Champions League men kan makismalt nå Europa league denne sæson, noget han var sikker på at spille i Leverkusen da man er i CL kval og ryger i EL gruppespil såfremt man MEGET usansyndligt taber playoff runden til CL gruppespillet; hvor man også er seedet og har RIGTIG gode odds)...
- Leverkusen siden Ballack (2002) Der findes kun 1 Frisparkslegende (Juninho Pernambucano).
Det kan eventuelt være fordi stort set alle synes Dortmund er en sympatisk fodbold klub og de gerne vil have at de kan vinde over det onde Bayern Munchen, som alle elsker at hade..mig selv inklusive...:)

PS: Godt køb af Dortmund, han er en dygtig spiller og helt sikkert en forstærkning til et hold der SKAL være tilbage hvor de hører til i næste sæson.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er vist de færreste som mener Dortmund er et hop ned fra Leverkusen.
Wise Men Say...
Adellund

Nu er Dortmund vel en større klub. Han for vel heller ikke nødvendigt vis en specielt bedre løn i Dortmund...
Kan jo være det også var tid til nye udfordringer efter mange gode år i Leverkusen.
Men en fed spiller, det er han. Og et tab..
La Vecchia Signora FINO ALLA FINE 16.05.05
Nu argumentere han jo for sin mening, ved at sige at Castro kan spille champions league, fremfor europa league, som han kommer til i Dortmund.
Dermed ikke sagt at Leverkusen igen ender foran Dortmund til næste sæson, men umuligt er det skam ikke.
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
@Adellund

Blot fordi at Leverkusen for en enkelt gangs skyld sluttede foran Dortmund, gør det dem ikke til en større klub. Sammenlign derefter titler og opbakning, og postulatet falder til jorden som en ambolt.
Blot fordi at Leverkusen for en enkelt gangs skyld sluttede foran Dortmund, gør det dem ikke til en større klub. Sammenlign derefter titler og opbakning, og postulatet falder til jorden som en ambolt.

En enkelt gang? Leverkusen er nu sluttet foran Dortmund en del gange over de sidste ti år.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Annonce