VAR må være droppet denne sæson.
Super klam film.
Super klam film.
HVIS I i sidste uge havde set et langt større straffe end det til claesson ikke blive dømt til jer en 1-1 kamp mod FCM og så dette pludselig blive dømt i en også tæt kamp, ville denne tråd have +150 jamrende FCK kommentarer
Hvad er der for nogle kendelser der “går” AGFs vej? Jeg tænker du mener de burde have gået en anden vej eller mener du generelt bare dommeren skal dømme FCks vej?