Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er ikke straffe i nogle tilfælde i den kamp. AGF blev snydt for anden kamp i streg, og det er selvfølgelig frustrerende. Respekt til de FCK-fans som anerkender det, resten not so much.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Den første var jo klokkeklar. Respekt til de agf fans der anerkender det... Hvis de findes. Til dem der stadig tuder, not so much.
Annonce