Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er for smukt til at være sandt !
OG det var ikke noget nemt mål.
kimjen
FCK får igen problemer i år hvis den defensiv ikke bliver rettet op.
Der er ikke sammenhæng i holdet.
Profiler afgør kampe... Det skal de nok være glade for i dag.
1 dansker i start-ellver): Puhaaaa
Men den trup og økonomi burde holdet uden tvivl vinde med mindst + 10 point.
Men det har man jo så tit sagt om det hold og så skuffer de. Vi må se... MEN igen i år har de absolut ingen undskyldninger.. Heller ikke i år.
FCK og dommer vandt igen
Dumt at AGF ikke snørrer sækken, mens de kan. Klassisk at FCK får hjælp af dommeren. Selvfølgelig scorer Delaney….
Tæt kamp og vel en lidt heldig sejr. Men det tager vi med. Tydeligt FCK skal spilles sammen. Lad anførerbindet side på Delaney. Ham og Lerager kan tage skraldet, når Achouri er tilbage. Og så har vi unge Froholdt også. Ham bliver vi glade for. Dejligt vi allerede har distanceret FCM med 4 point!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
2 alvorlige forsvarsfejl fra AGF gør at de ikke for mere med fra Parken. Vel hverken ufortjent eller fortjent, så alt i alt er det vel fair nok, synes ellers AGF gør det rigtig godt i første halvleg, men glemmer at angribe i anden halvleg lige pånær et par situationer. Mærkværdigt hvordan FCK slipper igennem kampen uden gult kort, Delaney som hiver i trøjen i 2 omgange intet gult, og flere andre situationer igennem kampen. Men okay sådan er det jo.. fed kamp overall ellers
Så ikke kampen, men kun Delanyes mål. Og selvom jeg er Brøndby-fan, så under jeg sgu Delaney det her. Det er altid en fed historie, når store stjerner i Superliga-regi vender hjem og præsterer - om det er FCM, Brøndby eller en anden klub. Tillykke til FCK med et flot comeback!
Ikk for hård ved dommeren. Han er kun 29 år læste jeg et sted. Måske også vanvittigt nok og give ham sådan en kamp, når man ser på intensiteten de sidste pr år.. Uwë du skal i øvrigt stoppe med den taber mentaliteten og bare køre på. Nu har agf i de første to halvlege spillet modstanderen ud. Ingen grund til a pakke sig lige pludselige. Fascinerende og tabe med 3, når de reelt set kun har den sidste chance som de score på.
Moral er godt.....
Den her tråd bliver fyldt med kommentarer fra de værste brugere fra hhv. Jylland og København..
I skal stoppe med at kalde et talent lovende fordi “han ser spændende ud på Youtube”
Agf dommer dommer dommer agf dommer dommer dommer.
Kan I ikke lige få hår på brystet drenge.
Det eneste hold der kan vinde superligaen er fck - som dog, taber dét ind imellem til andres momentane glæde. Fan siden 1234, mega fan siden 4321
Annonce