2 alvorlige forsvarsfejl fra AGF gør at de ikke for mere med fra Parken. Vel hverken ufortjent eller fortjent, så alt i alt er det vel fair nok, synes ellers AGF gør det rigtig godt i første halvleg, men glemmer at angribe i anden halvleg lige pånær et par situationer. Mærkværdigt hvordan FCK slipper igennem kampen uden gult kort, Delaney som hiver i trøjen i 2 omgange intet gult, og flere andre situationer igennem kampen. Men okay sådan er det jo.. fed kamp overall ellers