Jeg er i tvivl om Meling er god nok til at spille i FCK. Jeg synes det er ret langt fra acceptabelt det han gør ved 0-1.
Det eneste jeg tager med fra denne grimme kamp, er Delaneys smukke hovedstødsmål og så de 3 point.
Det eneste jeg tager med fra denne grimme kamp, er Delaneys smukke hovedstødsmål og så de 3 point.
FCK