@Kasperls25 FCK stiller med 3 af 5 helt nye i bagerst kæde og på målet. Der er vel ikke noget der havde forestillet sig at det bare skulle virke fra dag 1? Nu kommer der muligvis endnu en højre back ind = Det gør ikke forsvaret bedre.
Og så er AGF altså utroligt grimme at spille mod med et nyt forsvar da de er så hyggeligt mobile.
Jeg er fløjtende ligeglad med både AGF og FCK, jeg syntes dommeren gjorde det fint. Først droppede han at give et 50/50 straffespark for derefter at give det næste, fair nok.
Og så er AGF altså utroligt grimme at spille mod med et nyt forsvar da de er så hyggeligt mobile.
Jeg er fløjtende ligeglad med både AGF og FCK, jeg syntes dommeren gjorde det fint. Først droppede han at give et 50/50 straffespark for derefter at give det næste, fair nok.