Selv Onside kan se at det straffe aldrig skulle være dømt😡
Snak
søn 28. jul 2024
ABCfod
Altid dejligt når det bliver personligt.
Folk med hår på brystet tager skraldet, de piver ikke om at dommeren var dum og uretfærdig. Op på hesten GF
Altid dejligt når det bliver personligt.
Folk med hår på brystet tager skraldet, de piver ikke om at dommeren var dum og uretfærdig. Op på hesten GF
Det eneste hold der kan vinde superligaen er fck - som dog, taber dét ind imellem til andres momentane glæde. Fan siden 1234, mega fan siden 4321
søn 28. jul 2024
Mikkellund: Det har du fuldstændig ret i, men nu fokusere jeg bare på AGF, hvis det er okay med dig. Kan også godt skrive lange romaner om FCK’s forsvarsspil i både denne og sidste sæson.
søn 28. jul 2024
AGF fans i skaber jer som små børn herinde bliv endeligt ved det er simpelthen så morsomt at se på
søn 28. jul 2024
Vildt at Garananga ikke får straffe, da Dalsgaard header ind i hovedet på ham, efter bolden er videre. Men det første straffe var nok 50-50. Så det går. Birger og Garananga, så ikke gode ud i dag. 3 point og videre.
søn 28. jul 2024
flot comeback af Delaney.
men i øvrigrt Friman en dygtig komentator , men har mistet alt for ham efter
"Germen Onagkha for dygtig til Vejle Boldklub"--- hva fanden er det for en ånsvag bemærknng at komme med, mangler respekt for en klub en som har leveret flere landsholdsholdsspillere inkl. Alan Simonsen og Thomas Graver.
En komantator skal være neutral efter min optik,, det er Friman i hvert fald ikke
men i øvrigrt Friman en dygtig komentator , men har mistet alt for ham efter
"Germen Onagkha for dygtig til Vejle Boldklub"--- hva fanden er det for en ånsvag bemærknng at komme med, mangler respekt for en klub en som har leveret flere landsholdsholdsspillere inkl. Alan Simonsen og Thomas Graver.
En komantator skal være neutral efter min optik,, det er Friman i hvert fald ikke
søn 28. jul 2024
Ok med sejren til FCK, som har en stærk trup. Ellers meget lige kamp. Undrer mig dog over straffesparket. Er det ikke præcis hvad dommeren i AGF’s sidste kamp brugte som argument for IKKE at dømme straffespark? (Han spiller for meget på den)
søn 28. jul 2024
Ja rigtigt Peter Pedal - kan lige så godt stoppe superligaen og overrække FCK guldmedaljerne efter næste uges hjemmekamp mod Randers FC - det er jo afgjort af DBU, VAR og dommerne….