Nu har jeg set den igen, det er godt nok i den tynde ende. Men det er idiotisk at høre folk give det skylden for nederlaget, vi var klart dårligere i 2. Halvleg og har en ringere bænk. Vi var ude i tovene. I 1. Halvleg da vi havde energi til presset skulle vi have scoret på den gigantiske chance. Men straffet var jo ikke grunden til vi tabte.
Snak
søn 28. jul 2024
Den kamp kunne være gået i alle retninger. Men Delaney faktoren spillede ind. Ingen tvivl om at AGF spillede en flot kamp. Men husk nu også de situationer hvor AGF slap billigt, Jesper Hansen kunne uden problemer være smidt ud, hvis Froholdt havde lade sig falde..
søn 28. jul 2024
For mit vedkommende er det ikke tuderi eller fck- anklage. Der er det blot en undren over den tilsyneladende manglende linje i, hvad der kan/ikke kan føre til et straffespark. Det er vel reelt nok. 🤷🏻♂️
Lad nu være med at reducere al debat til en påstand om tuderi - så kan vi jo lige så godt lukke forummet!
Lad nu være med at reducere al debat til en påstand om tuderi - så kan vi jo lige så godt lukke forummet!
søn 28. jul 2024
Jeg gider ikke gå ind i straffe debatten i dag, men faktuelt kan man jo nemt blive enige om at FCK igennem en årrække har fået en del straffespark i Parken samt VAR kendelser der er gået deres vej. Så kan man jo ligge det i det man hver især lyster.....................
søn 28. jul 2024
Men husk nu også de situationer hvor AGF slap billigt, Jesper Hansen kunne uden problemer være smidt ud, hvis Froholdt havde lade sig falde
I så fald havde det nok givet gult for film. Men dommeren faldt selvfølgelig for det filmer der kunne ses fra månen, så du har nok alligevel ret.
NP er Suppens bedste 6'er!
søn 28. jul 2024
AGF var bedst, specielt i 1. halvleg, men ikke gode nok til at lukke kampen. At give dommeren skylden er simpelthen pinligt og latterligt. Straffe kan sagtens dømmes, selvom Claesson spiller på den, så er der jo kontakt og derfor straffe, omend tyndt.
AGF må arbejde videre og blive dygtigere for at vinde sådanne kampe. Der er FCK for erfarne og dygtige. Selv på en off-dag vinder de alligevel. Præcis som mesterhold gør!
AGF må arbejde videre og blive dygtigere for at vinde sådanne kampe. Der er FCK for erfarne og dygtige. Selv på en off-dag vinder de alligevel. Præcis som mesterhold gør!
søn 28. jul 2024
Kasperls25:
Nej det har de ikke.. det er kun dem der er jaloux på FCK der ser de straffe "hele tiden". Stop nu det pis, det er latterligt, pinligt og uintelligent.
Samtlige storklubber i alle ligaer hører på det samme tuderi fra modstanderne.. det er intet andet end ynk, gråd og klynk fordi man er træt af at tabe.
Nej det har de ikke.. det er kun dem der er jaloux på FCK der ser de straffe "hele tiden". Stop nu det pis, det er latterligt, pinligt og uintelligent.
Samtlige storklubber i alle ligaer hører på det samme tuderi fra modstanderne.. det er intet andet end ynk, gråd og klynk fordi man er træt af at tabe.
søn 28. jul 2024
I så fald havde det nok givet gult for film. Men dommeren faldt selvfølgelig for det filmer der kunne ses fra månen, så du har nok alligevel ret.
Så Jesper Hansen rører ikke Froholdt? Hvis nej, sågar du naturligvis ret..