Så Jesper Hansen rører ikke Froholdt? Hvis nej, sågar du naturligvis ret..
Ihverfald ikke nok til et rødt kort. Men hvis han lavede en Claesson så var dommeren nok faldet for den.
NP er Suppens bedste 6'er!
Så Jesper Hansen rører ikke Froholdt? Hvis nej, sågar du naturligvis ret..
HVIS I i sidste uge havde set et langt større straffe end det til claesson ikke blive dømt til jer en 1-1 kamp mod FCM og så dette pludselig blive dømt i en også tæt kamp, ville denne tråd have +150 jamrende FCK kommentarer