Snak

Mere indhold efter annoncen

Drama da Brøndby smed sejren i sidste minut

fre 18. maj 2018
Fredag aften smed Brøndby en 2-0-føring i Horsens, og kampen endte 2-2 efter en udligning dybt inde i overtiden. Dermed er Brøndby nummer to inden sidste runde af Superligaen.

Læs hele nyheden her
Typisk Brøndby lol
Tak ACH! lol
Flot comeback af Horsens.
Y. N. W. A. - #JFT97
Bold
Av
Blue is the colour
Det er sgu ikke mesterskabsklasse.
Dedikeret fan af: OB Newcastle \\\"I´ve never heard noise in my life as when Newcastle United scored. This place is unbelievable\\\" - Petr Cech.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gummiben IF
Brøndby smed guldet i overtiden.
Det er overskriften, ikke sejren.
Vestegensk chokejob.


Sidste 3 kampe: 2 points.
Det mest unfair resultat i mands minde.
20.
Katastrofe
Annonce