Mel:En lille en
Foooor... Brøndby har fået gummiben, gummiben, gummiben. Jaa Brøndby har fået gummiben. Jaa gummiben, igen.
Såååå.... failed brøndby endnu engang, endnu engang, endnu engang, så failede brøndby endnu engang, den samme sædvanlige sang.
Så nu vil vi alle holde fest, holde fest, holde fest, for FCM en nemlig bedst, SUCK IT BIF!!
Foooor... Brøndby har fået gummiben, gummiben, gummiben. Jaa Brøndby har fået gummiben. Jaa gummiben, igen.
Såååå.... failed brøndby endnu engang, endnu engang, endnu engang, så failede brøndby endnu engang, den samme sædvanlige sang.
Så nu vil vi alle holde fest, holde fest, holde fest, for FCM en nemlig bedst, SUCK IT BIF!!