Snak

Mere indhold efter annoncen
Mel:En lille en

Foooor... Brøndby har fået gummiben, gummiben, gummiben. Jaa Brøndby har fået gummiben. Jaa gummiben, igen.
Såååå.... failed brøndby endnu engang, endnu engang, endnu engang, så failede brøndby endnu engang, den samme sædvanlige sang.
Så nu vil vi alle holde fest, holde fest, holde fest, for FCM en nemlig bedst, SUCK IT BIF!!
Måske den islandske landstræner alligevel skal kigge mod Horsens.

Hvor er det konge Horsens!
Tak for sidst og velkommen tilbage, fuckers (2013)
Stakkels Frimann, han må være i store smerter lige nu.

En skandale at han får lov at kommenterer alle Brøndby kampe.
Audere est Facere
NÅ Brøndby.Nu luner mesterskabet mere når FC MUh taber i sidste runde ;-)
Brøndby IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er sku ikke gummiben. Hvis noget, så er det trætte ben.
Bare rolig Ståle siger jo FCM får gummiben så det bliver nok uafgjort i FCM-Horsens
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Det næste, der sker:

1) Brøndbys fans efterlader en rygende ruin, der hvor Horsens plejede at ligge.
2) Brøndby indhenter alligevel FCM i sidste runde
3) Brøndby bliver idømt pointstraf for tilskuerballaden og taber alligevel mesterskabet.
Det er altid de andres fejl.
Føler sgu med jer. Men der er simpelthen nogle af jeres spillere der taber hjernen til sidst. Man har et resultat og man nærmer sig 5 min overtid, og så går man på mål i stedet for at trække tiden ved hjørne flaget. Kommer ALDRIG til at forstå det.

Esbjerg fB
HVORFOR FLØJTER HAN IKKE AF EFTER 5 MINUTTER?

Fordi det hedder minimum 5 minutter.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce