Snak

Mere indhold efter annoncen
157832 er pubes hårene lige groet ud ?
HVORFOR FLØJTER HAN IKKE AF EFTER 5 MINUTTER?


Fordi BIF trak tiden ud, så den er helt efter bogen.
FC Midtjylland (1999) Manchester City (1887) St. Pauli (1910)
Det hele er dommernes skyld...
Y. N. W. A. - #JFT97
hahahhahaha, har FCM nu købt ACH? xD
"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It is nothing of the kind. The game is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about beating the other lot, not waiting for them to die of boredom"
Tror godt nok ikke BIF kommer sig sådan lige over det her! Alt var jo nærmest på plads..5 point i front etc..

Har de energien igen til næste sæson. Gider zorniger stadig? FCK kommer vel buldrende igen!

Føler med dem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvot er ærgerligt at midtjyllands sløje fans skal fejre et mesterskab i stedet for DKs med afstand bedste fans.. Vel blandt de bedste i europa
Jeg ved godt det her pisser en del af, men...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Hahahahahahahaha
Ikke engang med egen TV station kan man sikre sig guldet
Boldsen tag nu bare den Brøndby trøje på, vi ved det godt.

Ikke vild med FCM spil, men hader den hype der er om BIF, men er ikke mester før efter sidste kamp
Fedt :)
♥ FC Bayern München (siden 1985) ♥ FC Midtjylland (siden 1999) https://www.rt.com/on-air/
Dommeren gav vel BIF 2 min efter målet
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Annonce