Brøndby har fået så absurd meget dommerhjælp i den her sæson inklusiv i dag, var kæmpe straffespark da den stod 0-0.. så fatter ikke hvad brøndbyfans snakker om med dommerhjæp
Snak
fre 18. maj 2018
Det lignede da unægtelig at Halimi blev snydt for et straffe umiddelbart inden 2-2 målet?
Nå men...Stakkels DSB-tog...
Nå men...Stakkels DSB-tog...
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.
fre 18. maj 2018
Det er kæmpe synd for Brøndby syntes jeg,
Men Stadig, en kæmpe tatovering med "Brøndby, The Double 2018"
HahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahaha
Men Stadig, en kæmpe tatovering med "Brøndby, The Double 2018"
HahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahaha
fre 18. maj 2018
Så ikke kampen, men føler med Brøndby.
Medvinden i Midtjylland tager ingen ende. Nu har de drømmeudgangspunkt og kan stille 10 mand ned og forsvare i sidste runde - og det ved vi de kan. Specielt hvis bissebanden anført af Sparv fortsat får lov til at sparke modstanderne ned bagfra efter behag.
Medvinden i Midtjylland tager ingen ende. Nu har de drømmeudgangspunkt og kan stille 10 mand ned og forsvare i sidste runde - og det ved vi de kan. Specielt hvis bissebanden anført af Sparv fortsat får lov til at sparke modstanderne ned bagfra efter behag.
FCK
Leeds United
Real Madrid
fre 18. maj 2018
Hvorfor slog jeg væk!?
Jeg var ikke i tvivl om BIF sejr efter de scorede til 2-0, sikke en hård skæbne.
Jeg var ikke i tvivl om BIF sejr efter de scorede til 2-0, sikke en hård skæbne.
Stor fan af Premier League.
fre 18. maj 2018
Stop nu med alt det pjat omkring Sønderjyske kampe osv. Det her er fuldstændig vores egen skyld, det er simpelthen for elendigt at vi ikke kan holde sådan en føring.
Og selvfølgelig skal dommeren ikke fløjte af efter 5 min. Med lidt tilstrømning og et par spillere som er nede at ligge.
At der så er hånlige kommentarer imod må vi sku desværre tage med, tjats the game. At der så er nogle kommentarer som er så tåbelige gør jo ikke at vi selv skal begynde med fjollede teorier og snyd og bla. Bla.
Man kan i stedet rette sin vrede mod de fjolser som står og skaber sig efter kampen, som er mere pinligt at se på en spillernes anden halvleg.
Argh jeg er rasende og skal have ny fjernbetjening.
Tillykke til FCM med mesterskabet. Det er fortjent desværre.
Og selvfølgelig skal dommeren ikke fløjte af efter 5 min. Med lidt tilstrømning og et par spillere som er nede at ligge.
At der så er hånlige kommentarer imod må vi sku desværre tage med, tjats the game. At der så er nogle kommentarer som er så tåbelige gør jo ikke at vi selv skal begynde med fjollede teorier og snyd og bla. Bla.
Man kan i stedet rette sin vrede mod de fjolser som står og skaber sig efter kampen, som er mere pinligt at se på en spillernes anden halvleg.
Argh jeg er rasende og skal have ny fjernbetjening.
Tillykke til FCM med mesterskabet. Det er fortjent desværre.