Uha en skuffelse....nej nej nej.
Horsens tager FCM og så ender guldet alligevel i bif:-)
I teorien muligt, men næppe noget, der sker. Jeg ser mere den omvendte formig: nemlig at Horsens mere eller midre forærer guldet til FCM
Men man må sige, at FCM peaker på det helt rigtige tidspunkt, og slår både Bif og FCK på udebane, når det for alvor gælder. Respekt!