Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var Oscar ham med huen der løb ind efter kampen.
Absalon og Zuma.
Luk munden på BIF klynkerne.
Nu kan det da snart ikke blive ringere - min hund dømmer bedre !
Sådan gule!!
Hold kæft hvor skal jeg pules hårdt bagi i aften. Det er så fedt det her
Jeg er baade en giver og en tager
Brøndbys klamme fans er præcis hvorfor det er fedt at guldet går til FCM.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Uha en skuffelse....nej nej nej.
Horsens tager FCM og så ender guldet alligevel i bif:-)

I teorien muligt, men næppe noget, der sker. Jeg ser mere den omvendte formig: nemlig at Horsens mere eller midre forærer guldet til FCM

Men man må sige, at FCM peaker på det helt rigtige tidspunkt, og slår både Bif og FCK på udebane, når det for alvor gælder. Respekt!
BIF må nøjes med at være tæt på, trods massiv dommerhjælp ??
GULE GULE GULE GULE!!!! Hvor det vanvittig godt kæmpet af drengene og imponerende, at vi kunne lukke Brøndby ned stortset i hele kampen.
Tillykke med sølvet Brøndby <33333

Kan I ikke lige få styr på alle de fjolser som laver ballade??? Nogle skulle lære dem om taknemmelighed... tag jer sammen!
AC Horsens Manchester United
Simonstof +1
Moral er godt.....
Hold kæft hvor er jeg skuffet. Men så har man heller ikke fortjent det. Øv øv øv..... men tag jer nu sammen på stadion. I er ikke fans af min klub. Skrid af helvede til.

Det er ikke afgjort endnu....... men der må nok lyde et tillykke til FCM herfra.
Man må godt være uenig
Annonce