This is Anfield:
Jeg tror, man skal passe på med at forveksle, hvad FCK-fans "fejrer". Man skal ikke se nederlag og sejr som to modsætninger i denne sammenhæng. Man ærgrer sig naturligvis over nederlaget isoleret set, men glæder sig over, at det nok gør, at Brøndby ikke vinder mesterskabet. Jeg ved ikke, om jeg får forklaret det godt nok, men jeg tror, det er sådan, folk tænker. Altså man fejrer ikke nederlaget, men at Brøndby ikke vinder mesterskabet - giver det mening? Derudover har jeg hørt, at FCK rent faktisk kørte FCM over i store dele af kampen, og at det var en ufortjent sejr - men jeg så det ikke selv. Jeg er i øvrigt FCK-fan, men holder med god fodbold, hvis mit eget hold ikke kan vinde. Om FCM og BIF vinder, betyder ikke noget for mig :-)