Hue og bar mave. Det giver umiddelbart ikke meget mening.
Talentløst at smide en så sikker sejr. Aldrig undervurdere Bo Henriksen.
Talentløst at smide en så sikker sejr. Aldrig undervurdere Bo Henriksen.
HVORFOR FLØJTER HAN IKKE AF EFTER 5 MINUTTER?
Bare rolig Ståle siger jo FCM får gummiben så det bliver nok uafgjort i FCM-Horsens