simonstof
Jeg er overrasket over det indlæg og er enig i at det nogle (jeg ved det er et fåtal) Brøndby fans gør burde straffes hårdt! Det er aldrig i orden.
Jeg skrev inden kampene i dag, at hvis FCM vandt så ville Brøndby blive presset (gummiben for sjov) Det gjorde de! Der er altså alt for mange der presser dem, fans, medierne og ikke mindst spillerne selv.. Det er altså hårdt. Samtidigt så har Brøndby ingen spillere der har prøvet så intens guldkamp før! det har FCM og det tror jeg gør en forskel.
Ret beset så burde BIF være et point foran, da jeg synes 2-2 var et fair resultat ud fra spillet, men FCM havde held og marginaler i dag.... og ja så JH han var GULD værd i dag..
Men intet er afgjort! Horsens kan sagtens snuppe point mod FCM, men jeg ser ikke Aab tage point mod Brøndby.. ikke fordi et par spillere har sagt de hellere vil tabe end at give FCM guld, men fordi Brøndby har hjemmebane og noget, at spille for.
Det bliver spændende mandag, nu er presset på FCM- håber de kan håndtere det.
Jeg er overrasket over det indlæg og er enig i at det nogle (jeg ved det er et fåtal) Brøndby fans gør burde straffes hårdt! Det er aldrig i orden.
Jeg skrev inden kampene i dag, at hvis FCM vandt så ville Brøndby blive presset (gummiben for sjov) Det gjorde de! Der er altså alt for mange der presser dem, fans, medierne og ikke mindst spillerne selv.. Det er altså hårdt. Samtidigt så har Brøndby ingen spillere der har prøvet så intens guldkamp før! det har FCM og det tror jeg gør en forskel.
Ret beset så burde BIF være et point foran, da jeg synes 2-2 var et fair resultat ud fra spillet, men FCM havde held og marginaler i dag.... og ja så JH han var GULD værd i dag..
Men intet er afgjort! Horsens kan sagtens snuppe point mod FCM, men jeg ser ikke Aab tage point mod Brøndby.. ikke fordi et par spillere har sagt de hellere vil tabe end at give FCM guld, men fordi Brøndby har hjemmebane og noget, at spille for.
Det bliver spændende mandag, nu er presset på FCM- håber de kan håndtere det.