Snak

Mere indhold efter annoncen
Så ringe af bif haha. Der blev så stille da 2-2 scoringen faldt...
Var det mesterskabet der lige røg der!?
Jaaaaaa, hvor er det vildt!!!!

Så bliver vi sgu mestre alligevel hahahaha :D
Audere est Facere
HVOR ER DET VILDT!
Ups.

Flot gestus af horsens at låne deres hjemmebane ud til Brøndby.

Og i øvrigt god underholdning!
Silkeborg IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tænk sig at blive SÅ arrogant fordi man peaker ÉN gang på 13 år og så vinder man stadig ikke mesterskabet. Hahahahaha.
Vi takker, Finnbogason <3
"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It is nothing of the kind. The game is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about beating the other lot, not waiting for them to die of boredom"
Haha jeg er målløs. Simpelthen så flovt.. tillykke Midtjylland. Så fortjener man det sgu ikke!
Hvor er det fantastisk og samtidig fuld fortjent.

Brøndby kommer med intet andet end en fantastisk målmand, vanvidsspark fra en midterforsvarsspiller og et tilfældigt mål til deres skarpe polakker.
Nordens største.
SÅDAN!!!!
Annonce