Så ringe af bif haha. Der blev så stille da 2-2 scoringen faldt...
Snak
fre 18. maj 2018
Jaaaaaa, hvor er det vildt!!!!
Så bliver vi sgu mestre alligevel hahahaha :D
Så bliver vi sgu mestre alligevel hahahaha :D
Audere est Facere
fre 18. maj 2018
Ups.
Flot gestus af horsens at låne deres hjemmebane ud til Brøndby.
Og i øvrigt god underholdning!
Flot gestus af horsens at låne deres hjemmebane ud til Brøndby.
Og i øvrigt god underholdning!
Silkeborg IF
fre 18. maj 2018
Tænk sig at blive SÅ arrogant fordi man peaker ÉN gang på 13 år og så vinder man stadig ikke mesterskabet. Hahahahaha.
fre 18. maj 2018
Vi takker, Finnbogason <3
"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It is nothing of the kind. The game is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about beating the other lot, not waiting for them to die of boredom"
fre 18. maj 2018
Haha jeg er målløs. Simpelthen så flovt.. tillykke Midtjylland. Så fortjener man det sgu ikke!