Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er sgu svært ikke have ondt af BIF-fansene i aften. Av av av. Det må fandme gøre ondt.

Det var dog ikke ufortjent, at Horsens fik point ud af kampen. I 1. halvleg var Rønnow nødt til at hive to verdensklasseredninger frem for at forhindre en Horsens-føring.

Spiller Horsens sådan igen mod FCM, er intet afgjort endnu. Nu et presset på FCM. De vil også blive nervøse, hvis de ikke har fået scoret eller står med en smal føring sidst i kampen.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Tillykke til FCM med guldet. Horsens er mentalt færdige med sæsonen nu og taber 2-3 nul på mandag, men kan glæde sig over at de fik øvet indflydelse på mesterskabskampen inden sommerferien.
Er ikke selv Brøndby fan.
Alle der har brug for at håne Brøndby og deres fans efter denne kamp og afslutning bør gå på toilettet, se sig selv i spejlet og sige "du er et meget lille menneske"..
De tabte pokal finalen imod rivalerne sidste år og opførte sig flot.


https://www.fyens.dk/indland/14-er-anholdt-for-fyrvaerkeri-og-vold-ved-pokalopgoer/artikel/3153266

Man ved bare man har med brøndby-fans at gøre, når sådan en opførsel er at ´opføre sig flot´
Nordens største.
Uuuhh 14 anholdt.. Vi er i københavn.Der er flere anholdte i Østerbros natteliv onsdag aften du..Vi er ikke ude på markerne. Du kan ikke finde udenlandske kampe med de tilskuertal hvor der ikke er 14 anholdte.
Brøndby IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nr. 2 er da også et fint resultat...… :D :D :D
Klassisk Brøndby, og klassisk den måde som BIF fans har ført sig frem på de sidste par uger.. hvornår lærer i at holde hovedet koldt?
Med det sagt, så kan I jo nå det endnu - og med det sagt, så må det være hårdt at være ´Danmarks bedste fans´ lige nu, i hvert fald i Horsens
Ja som gf´er så har jeg det helt fint med at det er sådan det skulle ske. Så har ærkerivalerne også prøvet det, selvom det selvfølgelig ikke er det samme som med Mogens Krogh. Nægter at tro på FCM ikke vinder på mandag. Men man skal selvfølgelig ikke sælge skindet før bjørnen er skudt.
Jeg har ondt at Brøndbys fans. Altså de rigtige fans som skaber fest og god stemning.

Jeg har stor respekt for Horsens giver så mange pladser til Brøndbys fans i Horsens. Godt for stemning.

Til gengæld så er det godt nok dårlig stil at lave uro efter kampen. Det gavner ingen. Slet ikke de rigtig fans fra Brøndby. Hvad er det for en måde at sige tak for gæstfriheden på?

Fodboldfans kunne lære meget at de Ishockeyfans som har festet side om side i Herning de sidste par uge. Uden skyggen af problemer.

Der er en runde endnu, lad os se hvad den bringer. Der har været drama i hele sæsonen, så hvorfor slutte her?
Hvidovremichael
Hvor vil du hen med den, mener du den opførsel er ok?
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Annonce