Du er en joke, hvidovremichael.
Hvis brøndby ikke får MINDST 2 kampe uden tilskuere, så er DBU´s brøndby-tække officiel.
Hvis brøndby ikke får MINDST 2 kampe uden tilskuere, så er DBU´s brøndby-tække officiel.
Nordens største.
Hvor vil du hen med den, mener du den opførsel er ok?
Uuuhh 14 anholdt.. Vi er i københavn.Der er flere anholdte i Østerbros natteliv onsdag aften du..Vi er ikke ude på markerne. Du kan ikke finde udenlandske kampe med de tilskuertal hvor der ikke er 14 anholdte.