Hvor er det bare en fryd at se brøndby smide den i 2. sidste runde.... ikke så meget fryd over brøndby, men mere alt det københavneri man har hørt på de sidste par måneder med 12/12 eksperter kårer brøndby som mestre, de 2 timers optakt hver brøndby kamp, værterne på tv, kommetatorerne og EB/BT der artikel på artikel hyper brøndby, og FCK´s 3. plads jagt. Hvis den holder hjem i sidste runde, kommer jeg til at fryde mig på deres usle bekostning hele sommeren.! Den her stikpille til pressen i form af resultaten, har dog været det bedste hidtil hele sæsonen. :D :D :D
Tak til brøndby for kampen uanset sidste runde, hold kæft et stærkt hold, og hele foråret har den bølget frem og tilbage imellem de to hold. Brøndby går en stor tid i møde, med deres nuværende setup på og udenfor banen (bortset fra det åndsboller som kalder sig fans)