girty
Der er jo ikke nogle voksne mennesker der tror viasat holder med andre end Københavner holdene.. Sådan har det altid været og sådan bliver det ved med.. Kommentatorerne får jo også Jyske hold til, at lyde som Ungarske hold når de spiller mod FCK og BIF.. Det er en af grundende til, at jeg håber ekstra meget FCM tager den i år! Det vil gøre mig så glad, at se de såkaldte eksperter have ondt af sig selv... Det er jo til grin.. Heldigvis kan man streame danske SL kampe med neutral Engelsk kommentator som ofte kender mere til Dansk fodbold end Viasats "eksperter"
altså... Det er jo tydeligt "Ekspeder" "Værter" og "Journalister" ikke er kommet til deres jobs pga. kompetencer med derimod nepotisme........ Jeg tror de fleste almindelige danskere kunne være en bedre vært og have større viden en f.eks. Mette Cornelius...... Der er ingen tvivl om hvorfor hun har jobbet..... host host.
Men nok om det. Det var helt fortjent, at Horsens kom tilbage og man burde vel også anerkende, at det er deres fortjeneste og ikke at Brøndby fejlede heller ikke selvom jeg så gerne vil sige Gummiben.. I øvrigt sjovt som det ikke bliver snakket op i studiet... måske fordi man ikke har lyst til, at snakke om det.
Der er jo ikke nogle voksne mennesker der tror viasat holder med andre end Københavner holdene.. Sådan har det altid været og sådan bliver det ved med.. Kommentatorerne får jo også Jyske hold til, at lyde som Ungarske hold når de spiller mod FCK og BIF.. Det er en af grundende til, at jeg håber ekstra meget FCM tager den i år! Det vil gøre mig så glad, at se de såkaldte eksperter have ondt af sig selv... Det er jo til grin.. Heldigvis kan man streame danske SL kampe med neutral Engelsk kommentator som ofte kender mere til Dansk fodbold end Viasats "eksperter"
altså... Det er jo tydeligt "Ekspeder" "Værter" og "Journalister" ikke er kommet til deres jobs pga. kompetencer med derimod nepotisme........ Jeg tror de fleste almindelige danskere kunne være en bedre vært og have større viden en f.eks. Mette Cornelius...... Der er ingen tvivl om hvorfor hun har jobbet..... host host.
Men nok om det. Det var helt fortjent, at Horsens kom tilbage og man burde vel også anerkende, at det er deres fortjeneste og ikke at Brøndby fejlede heller ikke selvom jeg så gerne vil sige Gummiben.. I øvrigt sjovt som det ikke bliver snakket op i studiet... måske fordi man ikke har lyst til, at snakke om det.