Snak

Mere indhold efter annoncen
Tillykke til FCMobning.

Det er rart at vide at alle de små (fodbold) børn har noget at lære nu, som de kan viderelevere resten af deres liv og uddele til nye ofre. Fedt samfund vi har om et par år...

#Pinligt #Ulækkert #Trump #Steinlein #FCM #Mobning
Foelgende trolls ignorerer jeg naturligvis altid (livet er for kort): Bloede Babser Sir Cumsized NigrumLupus Husk nu at Bold.dk er et FCK forum.
Har du set mine nøgler

Det klinger altså hult, når du udtrykker om at Fck´s trup dk´s bedste og sådan, nu når de ligger til bronze for første gang siden 2008 eller ingen medajler siden Herfølge blev mestre..

Det er jo totalt ligegyldig hvor god trup man har, når man ikke er med om mesterskabet, muligvis ikke engang medajler..

Så lad dog FCM & Brøndby fans have deres illusioner om de også slutter over FCK næste sæson og hvad de nu påstår, som Fck fan burde du vide du altid for det sidste grin alligevel..
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Hahha yes!
Kom så Midtjylland
MUFC
tjeeving de fleste folk undervurdere Horsens på hjemmebane! De har tabt 3 gange, 2 gange mod FCM!.

Horsens spiller godt og det bliver svært mod dem, men de er tilgengæld ikke så gode ude, som hjemme.

Håber FCM kan stå bedre mod presset i forhold til hvad Brøndby kunne, det kan sagtens gå begge veje endnu


Og hvad skal jeg bruge dit indspark til?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu skriver du Ikast og tegninger. Kan du ikke lige undersøge hvor mange der overhovedet er interesseret i hvem du holder med og hvem du ikke kan li`? Skriv noget positivt og hold dig til fakta.
Han hedder/hed Laurie Cunningham
NigrumLupus - Hvor kan man streame danske superliga kampe med engelsk Kommentator?

Mvh, Morten som sidder i Thailand, men gerne vil se sidste runde af Superligaen.
B1903 siden 1968. FCK siden 1992. Leeds siden 1970. Gladbach siden Allan Simonsen. Real Madrid altid.
Henleder tankerne på en vis Mogens Krogh scoring engang i Århus i næstsidste spillerunde,den gjorde rigtig AV !
Det må føles på samme måde for Bif fans lige nu..
AGF Manchester United
Fortjent dansk mesterskab til FCM. Det kan der ikke sættes en finger på, hvis det bliver bragt i hus på mandag.

Det er svært at være BIF fan i dag, og desværre nok også den kommende periode. Skuffelsen trænger glæden og stoltheden over en flot sæson i baggrunden.
Før sæsonen havde jeg mere end gerne, solgt denne for pokaltitel og mesterskabskamp til sidste runde. Nu føles det enormt tomt.

Det er nu vi skal vise vores format som Brøndby fans, så drop tuderi, hykleri, dårlige undskyldninger, løgne, stråmandsargumenter, cherry picking argumenter mm.

Lad visse af andre klubbers tilhængere på Bold.dk få æren af den slags.

Annonce