Tillykke til FCM. Super flot sæson.
Værste aften som Brøndby fan i de 25 år jeg har fulgt dem (og der har ellers været mange forfærdelige :) )
Det var smukt så længe det varede.
Værste aften som Brøndby fan i de 25 år jeg har fulgt dem (og der har ellers været mange forfærdelige :) )
Det var smukt så længe det varede.