Jeg er ligeglad med Brøndby, Midtjylland, FCK og Horsens, og alle andre hold i dk for den sags skyld.
Men at se Bo Henriksen løbe fuldstændig vildt ned af langsiden, fordi at Horsens scorer til 2-2 og giver dem et fuldstændig ligegyldigt point, er noget af der mest usmagelige jeg nogensinde har set i fodboldens verden.
Det er så respektløst og usympatisk at jeg ikke har ord der beskriver det. Jeg håber karma en dag vil æde den mand op.
Føj det var klamt at se på :)
Men at se Bo Henriksen løbe fuldstændig vildt ned af langsiden, fordi at Horsens scorer til 2-2 og giver dem et fuldstændig ligegyldigt point, er noget af der mest usmagelige jeg nogensinde har set i fodboldens verden.
Det er så respektløst og usympatisk at jeg ikke har ord der beskriver det. Jeg håber karma en dag vil æde den mand op.
Føj det var klamt at se på :)