skandale dommer ved 1-0 målet frispark til brøndby der efterfølgede bliver til et tyndt frispark til horsens de score på og så efter 5,14 min af de 5 min overtid score de til 2-0 ham dommeren må fcm være meget glade for idag
Holbæk B&I
You can either agree with me or be wrong!