Snak

Mere indhold efter annoncen
2 minutter fra mesterskabet.... Brøndby fans.. hvis i kan huske Mogens Kroghs mål i Århus..

Det her var sådan det føltes..
skandale dommer ved 1-0 målet frispark til brøndby der efterfølgede bliver til et tyndt frispark til horsens de score på og så efter 5,14 min af de 5 min overtid score de til 2-0 ham dommeren må fcm være meget glade for idag
Holbæk B&I You can either agree with me or be wrong!
Dræbende kedelige FCM nye danmarksmestre - tillykke
Legendarisk intet mindre!
Om 3..2...1 kommer FCK fansene
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Intet er afgjort endnu. AaB (Børsting) har jo proklameret at de taber med vilje i sidste kamp
Friman er PINLIG. Man hører skuffelsen helt ud i stuen.
Gummiben IF


Pas på hvad du skriver. Nu får Sønderjyske desværre skylden for, at Brøndby ikke får mesterskabet.
Hvis man ikke kan slå Horsens så er det sq fair nok fcm vinder guldet. Især ovenpå en 2/0 i Parken
Kjartan Finnbogason! Et navn BIF fans vil hade for evigt!
Bor i Lyngby. Hjertet tilhører Vejle Boldklub - siden 1993! Elber am Ball, Elber, immer wieder Elber, Elber schiesst und Tor!!! Carsten ^ Jancker!
Annonce