Stor ros til Brøndbys fans for en fantastisk opbakning til deres hold (de få idioter undtaget). Det var en fornøjelse at være på stadion.
Ros til Brøndby-holdet for at have spillet yderst seværdig fodbold sæsonen igennem.
Kæmpe ros til Horsens-holdet og Bo Henriksen for at spille med til det sidste - i kampen og i turneringen. Spændende at se, om vi ikke også kan nappe et point eller tre mod FCM. Vi trænger virkelig til en sejr over dem.
Og så glæder jeg mig allerede til næste sæson. Kan vi holde sammen på holdet og få lidt skarphed ind oppe foran, så er der stadig masser af potentiale i det her hold. Gule!
Ros til Brøndby-holdet for at have spillet yderst seværdig fodbold sæsonen igennem.
Kæmpe ros til Horsens-holdet og Bo Henriksen for at spille med til det sidste - i kampen og i turneringen. Spændende at se, om vi ikke også kan nappe et point eller tre mod FCM. Vi trænger virkelig til en sejr over dem.
Og så glæder jeg mig allerede til næste sæson. Kan vi holde sammen på holdet og få lidt skarphed ind oppe foran, så er der stadig masser af potentiale i det her hold. Gule!
AC Horsens - ligaens stolt flyvende humlebi