Egos:
Det var da noget forbandet vrøvl ai sige Brøndby og fck ikke udvikler til landsholdet. Kig evt vm bruttotruppen igennem.
Nu skrev jeg jo egentlig at FCK og Brøndby ikke længere udviklede til landsholdet.
Jeg kan godt se at fra Brøndby er der Frederik Rønnow og fra FCK Peter Ankersen, William Kvist og Viktor Fischer.
Men det er vel spillere der har været på landsholdet i en længere periode og som ikke længere "udvikles".
Kigger vi i stedet mod hvem der senest blev udtaget til u21 var der ingen Brøndby spillere og kun Robert Skov fra FCK.
Der er vel generelt også bred enighed om at Kvist ikke høre til VM-truppen. Dertil bliver Peter Ankersen vel også siet fra.
Viktor Fischer er næppe udviklet af FCK og ej heller Robert Skov. Så der er Rønnow tilbage, ham bør Brøndby vel heller ikke tage æren for eller hvad?