Egos:
Og han burde være med i stedet for Kvist men er det ikke. Så han tæller ikke med.
Det må du gerne uddybe uden at bringe Eriksen ind i det.
Reelt (vi ser bort fra Eriksen) har spillere som Delaney, Zanka og Sisto været profiler i SL inden skiftet til udenlandske klubber. Så at kalde dem udviklingsspillere er nok at overdrive.
Men giv gerne et bud på talentfulde spillere i Brøndby eller FCK der kan forventes at blive A-landsholdsspillere. Og ikke bare en opremsning men med substans.
Nørgaard er da ellers lige på vippen til at komme med.
Og han burde være med i stedet for Kvist men er det ikke. Så han tæller ikke med.
desuden bliver de største talenter ofte hentet allerede inden, de når førsteholdet.
Det må du gerne uddybe uden at bringe Eriksen ind i det.
Reelt (vi ser bort fra Eriksen) har spillere som Delaney, Zanka og Sisto været profiler i SL inden skiftet til udenlandske klubber. Så at kalde dem udviklingsspillere er nok at overdrive.
Men giv gerne et bud på talentfulde spillere i Brøndby eller FCK der kan forventes at blive A-landsholdsspillere. Og ikke bare en opremsning men med substans.