Snak

Mere indhold efter annoncen
Tak Horsens
Brøndby gider jo ikke have det mesterskab :-D
“Den der opgiver at blive bedre, ophører med at være god” - "To Dare Is to Do"
Finnbogsson slutter på toppen
Jeg er målløs!
YNWA
Iøvrigt slet ikke ufortjent point til Horsens. De spiller en formidabel kamp. Det samme gør Rønnow!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hahahaha, undskyld men jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine. Så har man heller ikke fortjent at blive mestre.
Av.
Det her er større end ´92 :)
Zorniger, verdamt noch mal!!!! Pukki RAUS, Pukki RAUS, Pukki RAUS.
HÆVN FRA NEDRYKNINGEN, hvor jeg fryder mig!
Annonce