Tak Horsens
Snak
fre 18. maj 2018
Brøndby gider jo ikke have det mesterskab :-D
“Den der opgiver at blive bedre, ophører med at være god” - "To Dare Is to Do"
fre 18. maj 2018
Iøvrigt slet ikke ufortjent point til Horsens. De spiller en formidabel kamp. Det samme gør Rønnow!
fre 18. maj 2018
Hahahaha, undskyld men jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine. Så har man heller ikke fortjent at blive mestre.