Snak

Mere indhold efter annoncen
Som BIF fan. De fortjener det ikke. Hold da kæft hvor er det taktisk elendigt og dumt
Æv!!!
Der røg mesterskabet. Horsens lægger sig selvfølgelig ned (ligesom Sønderjyske) for deres jyske allierede FCM og hjælper dem til mesterskabet.
Hvad pokker laver Halimi? Dribler ind i feltet og mister bolden. Ned i hjørnet forhelvede!

Men det er egentlig ganske simpelt. Midtjylland har lavet flere point end Brøndby. Begge hold har spillet en fantastisk sæson.
FCM har et bedre koncept til at klare sig i Europa. Men hold kæft hvor er det skuffende.
Dansk fodbold har brug for Brøndby.
Sådan!!!! Fuck hvor er det vildt. Og fuck hicr kan Viasat lære det. Hahaha!!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er så vildt at være Midtjylland fan lige nu, det kan ikke beskrives :D :D :D :D :D
og så efter 5,14 min af de 5 min

Det hedder minimum 5 min., så den er god nok.
Y. N. W. A. - #JFT97
Aaaaaldrig har jeg oplevet noget lignende!! Så er det svært at blive mester :( FCM spiller røvdårligt som i virkelig dårligt meeeen bliver champ. Øv - nå det er kun fodbold...
fantastico , gule gule gule !
Horsens fik sin hævn!
Esbjerg fB, Pokalmestre 2013 Liverpool FC BWA-Danmarks smukkeste stadion http://www.facebook.com/pages/Blue-Water-Arena/137711606265528
Annonce