Som BIF fan. De fortjener det ikke. Hold da kæft hvor er det taktisk elendigt og dumt
Snak
fre 18. maj 2018
Æv!!!
Der røg mesterskabet. Horsens lægger sig selvfølgelig ned (ligesom Sønderjyske) for deres jyske allierede FCM og hjælper dem til mesterskabet.
Der røg mesterskabet. Horsens lægger sig selvfølgelig ned (ligesom Sønderjyske) for deres jyske allierede FCM og hjælper dem til mesterskabet.
fre 18. maj 2018
Hvad pokker laver Halimi? Dribler ind i feltet og mister bolden. Ned i hjørnet forhelvede!
Men det er egentlig ganske simpelt. Midtjylland har lavet flere point end Brøndby. Begge hold har spillet en fantastisk sæson.
Men det er egentlig ganske simpelt. Midtjylland har lavet flere point end Brøndby. Begge hold har spillet en fantastisk sæson.
fre 18. maj 2018
FCM har et bedre koncept til at klare sig i Europa. Men hold kæft hvor er det skuffende.
Dansk fodbold har brug for Brøndby.
Dansk fodbold har brug for Brøndby.
fre 18. maj 2018
Det er så vildt at være Midtjylland fan lige nu, det kan ikke beskrives :D :D :D :D :D
fre 18. maj 2018
og så efter 5,14 min af de 5 min
Det hedder minimum 5 min., så den er god nok.
Det hedder minimum 5 min., så den er god nok.
Y. N. W. A. -
#JFT97
fre 18. maj 2018
Aaaaaldrig har jeg oplevet noget lignende!! Så er det svært at blive mester :( FCM spiller røvdårligt som i virkelig dårligt meeeen bliver champ. Øv - nå det er kun fodbold...