Nej nej nej, hvor er det vanvittigt. Havde aldrig troet, at jeg (næsten) skulle få helt ondt af Brøndby. Total udtur, men hvor smider de det hele væk her de sidste par runder.
Odense Boldklub!
Pas på hvad du skriver. Nu får Sønderjyske desværre skylden for, at Brøndby ikke får mesterskabet.