Av av av. Jeg føler virkelig med Brøndby. Det gør jeg ellers meget sjældent.
Nu ved de, hvordan vi havde det i AGF for 22 år siden, da Mogens Krogh udlignede til 3-3 i overtiden og tog mesterskabet ud af hænderne på os. Vi stod måbende tilbage på stadion i en time efter slutfløjt.
Nu ved de, hvordan vi havde det i AGF for 22 år siden, da Mogens Krogh udlignede til 3-3 i overtiden og tog mesterskabet ud af hænderne på os. Vi stod måbende tilbage på stadion i en time efter slutfløjt.
Det er altid de andres fejl.