Snak

Mere indhold efter annoncen
Jaaaa jaaaa jaaaaa jaaaaa
Please tag Horsens i sidste runde, Midtjylland!!
Det kan godt være at Brøndby føler sig snydt for straffe. Men så husk lige at Jung laver TO straffespark som ikke bliver dømt. Så stop tuderiet!
Hvordan mon gutten med "The double" tatoveringen har det lige nu?

Men chokerede afslutning, var helt stum.. FCK spillede klart bedst men Midtjylland vinder alligevel. Og så dette, fører 2-0 i 89 minut, men taber alt på gulvet ???

Nu skal Midtjylland dog også forbi Horsens der har ageret årets favorit dræber. Men Brøndby spillerne fejrede mentalt guldet en tand for hurtigt og gik i stå i kampen :(
"Well, let´s not start sucking each other´s dicks quite yet!"
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FC MIDTJYLLAND !!!
Guldet går til Jylland
De pis gule må tude 13 år eller mere før de bliver mestre
Ok... der røg det mesterskab for BIF. Men synes nu sidste ende, at de havde fortjent guldet på Vestegnen. De har spillet underholdende over det meste af sæsonen...
Men så te løk mæ guldet på Heden da...
...
Det hedder minimum 5 min., så den er god nok.

ikke det mål jeg angriber var 1-0 målet
(skriver bare det er surt med målet så sent, især set i lyset af 1-0 målet som beskrevet tidligere, tyndt horsens frispark og manglede dømt brøndby frispark lige inden)
Holbæk B&I You can either agree with me or be wrong!
LH6000
Kan du ikke bare blive Gooner - fjols.
Tja de har sku selv smidt det hele væk... startende i sidste kamp, men især idag
Annonce