Snak

Mere indhold efter annoncen
Tillykke til FC Midtjylland, vi er bare ikke gode nok, vil dog ikke tage noget fra sæsonen den har været mere end godkendt, men det er godt nok tungt det her
Jeg har skrevet meget herinde og jeg er blevet beskudt til højre og venstre for mange ting! I dag skrev jeg.

Hvis FCM vinder, så får BIF gummiben og smider den (skrev også, at hvis FCM tabte, så var BIF mestre).. Jeg blev skudt ned herinde.. Men det var jo tydeligt, at presset gav Brøndby gummiben!!!!! Det viser jo lidt om, at presset fra medierne, fans og dem selv har været alt alt for stor. Men nu er det pludselig FCM der kan tabe det hele på mandag!!! Det er jo ikke usandsynligt! Horsens er sq et godt hold.

I dag fik Brøndby igen en masse små kendelser med sig og Muktar undgår kort for, at stoppe kontra forsøg.. det er mig en gåde.

Men det bliver spændende Mandag! Alt kan stadigvæk ske..
Tillykke til fcm og Sønderjyske med mesterskabet. Sgu ærgerlig måde at smide det på.

Nu må de fulde tumper godt slappe af på stadion.
Hahaha
Hold kæft hvor godt, de har været så sejrs sikker på Vestegnen og nu smider de det hele i de sidste 3 kampe... ??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
ikke det mål jeg angriber var 1-0 målet

Det er ikke nemt at vide, da du nævner begge episoder i samme åndedrag.
Y. N. W. A. - #JFT97
Hahaha sådan!!!!!!
Hej FCK fans velkommen ud af busken, så fik i også set lidt af dagens lys..
Fodbolden har tabt til indkast og destruktiv fodbold, som er det eneste Fcm og Horsens kan.

Trist trist.
VILDT!

FORZA FC M.

STOR CADEAU TIL DE GULE..... good sportsmanship!!!!!

VILD RUNDE VENTER.....

FC Midtjylland (1999) Manchester City (1887) St. Pauli (1910)
Annonce