Tillykke til FC Midtjylland, vi er bare ikke gode nok, vil dog ikke tage noget fra sæsonen den har været mere end godkendt, men det er godt nok tungt det her
Snak
fre 18. maj 2018
Jeg har skrevet meget herinde og jeg er blevet beskudt til højre og venstre for mange ting! I dag skrev jeg.
Hvis FCM vinder, så får BIF gummiben og smider den (skrev også, at hvis FCM tabte, så var BIF mestre).. Jeg blev skudt ned herinde.. Men det var jo tydeligt, at presset gav Brøndby gummiben!!!!! Det viser jo lidt om, at presset fra medierne, fans og dem selv har været alt alt for stor. Men nu er det pludselig FCM der kan tabe det hele på mandag!!! Det er jo ikke usandsynligt! Horsens er sq et godt hold.
I dag fik Brøndby igen en masse små kendelser med sig og Muktar undgår kort for, at stoppe kontra forsøg.. det er mig en gåde.
Men det bliver spændende Mandag! Alt kan stadigvæk ske..
Hvis FCM vinder, så får BIF gummiben og smider den (skrev også, at hvis FCM tabte, så var BIF mestre).. Jeg blev skudt ned herinde.. Men det var jo tydeligt, at presset gav Brøndby gummiben!!!!! Det viser jo lidt om, at presset fra medierne, fans og dem selv har været alt alt for stor. Men nu er det pludselig FCM der kan tabe det hele på mandag!!! Det er jo ikke usandsynligt! Horsens er sq et godt hold.
I dag fik Brøndby igen en masse små kendelser med sig og Muktar undgår kort for, at stoppe kontra forsøg.. det er mig en gåde.
Men det bliver spændende Mandag! Alt kan stadigvæk ske..
fre 18. maj 2018
Tillykke til fcm og Sønderjyske med mesterskabet. Sgu ærgerlig måde at smide det på.
Nu må de fulde tumper godt slappe af på stadion.
Nu må de fulde tumper godt slappe af på stadion.
fre 18. maj 2018
Hold kæft hvor godt, de har været så sejrs sikker på Vestegnen og nu smider de det hele i de sidste 3 kampe... ??
fre 18. maj 2018
ikke det mål jeg angriber var 1-0 målet
Det er ikke nemt at vide, da du nævner begge episoder i samme åndedrag.
Det er ikke nemt at vide, da du nævner begge episoder i samme åndedrag.
Y. N. W. A. -
#JFT97
fre 18. maj 2018
Fodbolden har tabt til indkast og destruktiv fodbold, som er det eneste Fcm og Horsens kan.
Trist trist.
Trist trist.