Snak

Mere indhold efter annoncen

Due: Vores topniveau har SL-klasse

tors 21. sep 2017
Nykøbings Anders Due er semifornøjet med første del af sæsonen, men mener til gengæld topniveauet har Superliga-klasse. 

Læs hele nyheden her
Nej due det passer så ikke,i spiller 4-3-3 ude og hjemme og i taber på udebane,i laver mål ja men i indkassere også mange mål især på udebane,og tit i de sidste 45 min..jeg har skrevet det mange gange før at det er selvmål og spille med 3 oppe foran mod bedre hold og på udebane,kig tilbage de sidste 12 mån og kig på udebane og på vores taktik,og man vil se vi er dårlige..
Det kunne ellers være kanon hvis den del af Danmark fik et SL hold det kunne jeg squ godt unde dem 🙂
Nej due det passer så ikke,i spiller 4-3-3 ude og hjemme og i taber på udebane,i laver mål ja men i indkassere også mange mål især på udebane,og tit i de sidste 45 min..jeg har skrevet det mange gange før at det er selvmål og spille med 3 oppe foran mod bedre hold og på udebane,kig tilbage de sidste 12 mån og kig på udebane og på vores taktik,og man vil se vi er dårlige..


Jamen det er jo netop det han siger, at deres TOPNIVEAU er til Superligaen, og han siger jo netop, som du også gør, at det tit er en god og en dårlig halveg..., så det han siger er jo korrekt..., topniveauet er godt nok, problemet er nok bare at de ikke er på topniveauet over en hel kamp..., så han siger jo rent faktisk ikke noget i artiklen, som du ikke rent faktisk bare bakker op.
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).
Hold nu k... med det tuderi over 4-3-3..
De indkasseret mål kunne også være indkasseret om det havde heddet 4-4-2 eller. 5-3-2 eller andet..
Respekt for en mand der ikke viger fra sit system!!
Og i øvrigt hvis man nu tog fodboldbrillerne på, ville du også se at vi indimellem spiller nærmere 4-5-1 når modstander har bolden.. Alt afhængig af hvem der klar og modstander.,
Men når vi i boldbesiddelse hedder den og skal hedde 4-3-3
Helt enig Rødby. Tror jeg har skrevet, at vi ikke altid spiller 4-3-3 i praksis, lige så mange gange som Lindhardt har skrevet det modsatte....

Due har ret i at der nogle gange vises pasningsspil af meget høj klasse, og han har desværre også ret i at præstationerne er alt for ustabile i øjeblikket. Bundniveauet er simpelthen rystende ringe i øjeblikket.
Min pointe er bare når man spiller med 3 oppe foran på bla udebane og mod bedre hold så vinder man ikke kampene,men taber dem også længe man ikke kan vinde sådan nogen kampe,ja så kommer man ikke længere..ja det fint med et fast system,men burde man ikke justere efter hvordan hjemmeholdet spiller nogen gange?og især når man gang på gang smider point på udebane...syntes det fint man spiller offensivt på hjemmebane med fuld blæs,man kommer man i superligaen hvis man ikke kan vinde ude(minus Esbjerg)kig 12 mån tilbage og forstå det ikk noget nyt...
Annonce