Hov jeg kom lige i tanke om vores pokal exit til Middelfart sidste år, den kamp var muligvis ringere spillet af OB. Nej den her var ringere, synes jeg nu alligevel.
Snak
fre 1. aug 22:11
Målmand var ikke god med fødderne. De fem foran ham var langsomme i tanke og handling. Kunne ikke tæmme rouladen og sætte noget fremadrettet i gang. Nok at se til hr Beck for det holder sgu ikke en hel sæson.
fre 1. aug 22:19
Fuldt fortjent sejr mod et OB som ikke virkede klar. Det gjorde VB. Vi er forvandlede. Vi er det nye Vejle Boldklub.
Redigeretfre 1. aug 22:21
Vi havde en offday i dag af dimensioner må man sige, men sige at vi ligefrem intet har at gøre i Superligaen synes jeg måske er sat lidt på spidsen. Vejle spillede rigtig godt, og skal have stor cadeau i dag, men vi gjorde det sateme også svært for os selv ved at lave et hav af fejl, og der var ikke rigtig nogen af spillerne der ramte niveauet i dag.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
fre 1. aug 22:22
Flot sejr til Vejle, fedt at se Duelund i form igen i en klub der vil ham. Må indrømme forstod ikke helt hypen omkring OB, de får 3-3 i Midtjylland på 3 foræringer, og har ellers intet udover dette, så får de en flot sejr over Viborg som er nedryknings favorit med Fredericia og Silkeborg.
Ikast fs. Siden 78
WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
fre 1. aug 22:23
@detergenialtdetder - jeg er helt enig. Det var forfærdeligt. Er virkelig rystet. Det eneste positive er, at man får 0 point uanset, om man er pivringe eller taber uheldigt i overtiden. Spørgsmålet er, om/hvor hurtigt man kan rejse sig…