Redigeretfre 1. aug 23:13
Fejende flot fodboldkamp af VB i en fantastisk kulisse, som ledte tankerne tilbage på de gode, gamle dage, hvor der virkelig duftede af fodbold i Nørreskoven, og hvor modstanderne blev kørt ud af brættet. Det er oplagt at fremhæve Bismark, Duelund og Hjulsager. Men det var også en fornøjelse at følge Bisse på midtbanen. Han bliver bare bedre og bedre. Lasse Nielsen ligner den forsvarsgeneral, vi ikke for alvor har haft siden Raul. Han gør Velkov endnu bedre. I det hele taget var det bare godt over hele linjen.
Der venter nogle hårde kampe i de næste runder, men drengene må tage noget tro, gejst og selvtillid med fra aftenens sejr. Det var rigtig godt. Videre de røde!
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp