Snak

Mere indhold efter annoncen
Fed aften på stadion, kan vitterligt ikke huske hvornår vi sidst har spillet en så god kamp.

Der bliver fest på Dæmningen i aften.
VB.
Og hvad siger det her om, hvor Viborg er i denne sæson? Det er godt, at man kan lune sig ved millionerne på bogen, imens man brager imod 1. Division i ekspresfart.
Man skal da bare se og få udvidet den superliga! Den kan bære det!
Der er vel i dag den forskel, der skal være på et etableret superliga hold og en oprykker:-)
GodAfolkens@
Du mener simpelthen superligaen skal udvides efter at oprykkere i dag blev savet fuldstændig over?
Synes det er svært nok at finde 12 hold på et rimeligt niveau.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Synes det er svært nok at finde 12 hold på et rimeligt niveau.


Det handler om at finde 14/16 hold på et rimeligt niveau, og det er nemt.

Superligaen er en udviklingsliga.
Vi skal ikke have flere hold i ligaen. Det er prøvet og det var en katastrofe. Vi kan som minimum vente 5 - 10 år før vi prøver det pjat igen.

"Vejle Boldklub smadrede Odense Boldklub med 4-0 på hjemmebane …

Ro på EB, en 4 målssejr er ikke at smadre."

- Synes nu nok efter at have set kampen at man godt kan tale om at VB smadrede OB. For en gang skyld en ok overskrift. Selvom den nu hedder "...satte OB til vægs." Hvilket også er fint.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Stadion var on fire i dag. Sidste gang jeg oplevede så fed en stemning var 1998. Mere af det tak!
Fejende flot fodboldkamp af VB i en fantastisk kulisse, som ledte tankerne tilbage på de gode, gamle dage, hvor der virkelig duftede af fodbold i Nørreskoven, og hvor modstanderne blev kørt ud af brættet. Det er oplagt at fremhæve Bismark, Duelund og Hjulsager. Men det var også en fornøjelse at følge Bisse på midtbanen. Han bliver bare bedre og bedre. Lasse Nielsen ligner den forsvarsgeneral, vi ikke for alvor har haft siden Raul. Han gør Velkov endnu bedre. I det hele taget var det bare godt over hele linjen.

Der venter nogle hårde kampe i de næste runder, men drengene må tage noget tro, gejst og selvtillid med fra aftenens sejr. Det var rigtig godt. Videre de røde!
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Det “nye” Vejle bliver spændende at følge, det bliver ikke et hold der kommer i nedrykningsspillet, nu har vi set det samme i de første 3 kampe, og fremgang i hver eneste kamp, det ser meget lovende ud, nedrykkerne denne sæson bliver sandsynligvis Fredericia og Silkeborg.
Annonce