"stadion var on fire"
Vi kunne vitterligt ikke høre jer. Bondeklub med elendige fans. Nyd jeres sejr - OB skal nok sørge for i ryger ned i den række i hører til :)
Vi kunne vitterligt ikke høre jer. Bondeklub med elendige fans. Nyd jeres sejr - OB skal nok sørge for i ryger ned i den række i hører til :)