Prelec står sku for noget flot fodbold. Hans kritikere er gjort til skamme
Snak
Duelund og Hjulsager satte Zornigers OB til vægs
fre 1. aug 21:55
Vejle Boldklub smadrede Odense Boldklub med 4-0 på hjemmebane, hvor særligt sommersigningerne Mikkel Duelund og Andrew Hjulsager spillede en stor kamp. Alexander Zornigers mandskab led i 90 minutter i Nørreskoven i sæsonens første nederlag.
Læs hele nyheden her
fre 1. aug 21:57
Vejle ville det bare mere mod OB og det kunne ses i hver eneste nærkamp. Vejle ser også efterhånden sammenspillet ud efter de første tre runder.
fre 1. aug 21:58
Fedt med mange hold i ligaen, der har noget godt kørende. Jeg synes sgu superligaen er et godt sted rent underholdningsmæssigt.
OB skal nok komme tilbage, og Vejle ser spændende ud. Nedrykningskampen bliver brutal i år
OB skal nok komme tilbage, og Vejle ser spændende ud. Nedrykningskampen bliver brutal i år
fre 1. aug 22:02
Det var ikke godt. Jeg tror næsten ikke jeg kan huske noget ringere. OB fik jo et relativt ordinært Vejle-hold til at ligne verdensmestre…
fre 1. aug 22:04
Så kom vi ned på jorden, sikke et kollaps. Jeg har ikke ord for at beskrive hvor dårlig denne kamp blev spillet af OB. Det var bare så tåkrummende dårligt. Spillernes tekniske niveau var jo slet ikke på Superliga niveau. Jo Vejle spillede da udemærket, men i min optik, var det OB, som var helt væk. Mange gange når OB har haft dårlige præstationer, har jeg tænkt, det var det dårligste, jeg nogensinde har set. Men det kan jo næsten ikke være rigtigt hver gang. Men den her gang, tror jeg altså, den er god nok, det var den ringeste kamp nogensinde. Der er ingen “bedste” OB spiller i dag. Kan vi rejse os efter dette ?
fre 1. aug 22:09
Synes det var det samme man sagde under Alm. Den ene historisk ringe kamp efter den anden.
Og det kommer fra en OB-fan.