Skal de danske hold klare sig bedre europæisk så skal man måske tilbage til at spille som man gjorde i gamle dage og som man gør bl.a. i Norge og Sverige og andre skandinaviske lande. Spiller man fra Marts-Nov. så er de danske hold i god form når disse kval. kampe ligger. Superligaen er så ca. halvvejs og trupperne er spillet sammen. Dermed tror jeg chancen for et godt resultat er større for holden der i de første runder skal forsøge at skrabe nogle kvotientpoint hjem til DK.
Liverpool og VB fan siden midt 80'erne.
Bopæl v/Silkeborg men trofast VB fan.
Sæsonkort til Nørreskoven - Række 12, plads 105