I den nuværende Danske ligastruktur er der ofte skuffelser i første opgør, men alligevel vender det ofte til andet opgør da de Danske hold her har spillet tre-fire betydende kampe. Da de fleste Danske hold ikke har fordelen af de ekstreme plastikbaner Norske hold bliver nødt til at have, så de Danske hold bliver ofte udstillet da der spilles under lige vilkår mod modstandere der har startet ligaen.
Midtjylland havde startet turneringen før de mødte Hibernian, det gjorde så ikke den store forskel.
Men den Danske liga er stadig igang til de sidste ligaspil´s runder i Europa, det er bonussen ved den Danske model, her slås F.eks Norske hold med at ligaen stopper slut oktober/start november = de har bare problemet i den anden ende.
Midtjylland havde startet turneringen før de mødte Hibernian, det gjorde så ikke den store forskel.
Men den Danske liga er stadig igang til de sidste ligaspil´s runder i Europa, det er bonussen ved den Danske model, her slås F.eks Norske hold med at ligaen stopper slut oktober/start november = de har bare problemet i den anden ende.