Utroligt at der stadigvæk er nogle herinde der prøver at nedgøre norske og svenske resultater til at de spiller på kunstgræs. Som Vikingstar skriver så har Bodø gjort det godt på udebane også. Og ja Molde som spiller på græs har også gjort det godt de seneste år. Ligesom de svenske klubber der jo også er gået videre fra de første runder.
Liverpool og VB fan siden midt 80'erne.
Bopæl v/Silkeborg men trofast VB fan.
Sæsonkort til Nørreskoven - Række 12, plads 105