Snak

Mere indhold efter annoncen
Utroligt at der stadigvæk er nogle herinde der prøver at nedgøre norske og svenske resultater til at de spiller på kunstgræs. Som Vikingstar skriver så har Bodø gjort det godt på udebane også. Og ja Molde som spiller på græs har også gjort det godt de seneste år. Ligesom de svenske klubber der jo også er gået videre fra de første runder.
Liverpool og VB fan siden midt 80'erne. Bopæl v/Silkeborg men trofast VB fan. Sæsonkort til Nørreskoven - Række 12, plads 105
Men nej, selv lille Randers kunne følge med, langt hen af vejen


FCK endte kun på sølle 63 point, i en sæson hvorpå man var så ringe at det kun var 2 hold som ikke fik point imod FCK, og alligevel Randers endte 15 point bag FCK..

Følge med langt hen af vejen mig et vis sted... Hvad filan kan man bruge sådanne til når man ender med sølle 48 point

At FCK så vinder, på 2 straffespark fortæller jo kun at de slet slet ikke har niveau til europæisk fodbold, fuldstændig som resten


Det fortæller sgu mere noget om dig.. Når du kan skrive sådanne uden at have set kampen...

Men det er fanme fedt at læse sig frem til her, også i Brøndby tråde.. Selv når andre klubber dummere sig, så skal FCK også nævnes.. Trods det kun var FCK fans der så kampen i Parken forleden, så er 2-0 i Parken åbenbart det samme som uafgjort imod betydelig ringere modstand...
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Folk brokker sig hvert år over, at flere danske hold ikke præstere i Europa og alligevel er det vigtigt for de samme folk, at der kommer mange danske hold i de europæiske turneringer.
Hvor er den bare langture den holdning du har, men dit hold er jo også langtfra superligaen, hvor man taber til Kolding, så det er da godt at det ikke er dit hold der er sendt afsted.. det er kun godt at der er hold som topholdene.. det er godt for alle hold i Danmark!!
Danmark/danske hold er bare ikke bedre.
Skod liga med skodhold! Det er faktisk kun FCK som har den nødvendige mentalitet, når det gælder europæisk.


Dum kommentar, selvfølgeligt er SIF og BIF på papiret meget bedere end deres modstandere.

Og så følger du lige trop med en dummere kommentar? “Bedre på papiret” er en latterlig undskyldning og kan altid bruges? Man er ikke bedre end hvad man viser på grønsværen.

@horses in blue
Tja tjo… selv den norske liga, som bliver diskuteret, er bedre end den danske. Har den også solgt sig selv?
Måske vil spillerne også bare væk fra Sup’en, da de godt ved, at der ingen fremtid/udvikling er at finde i den. Og det behøver ikke være PrL de tager til, men blot Æresdivisionen, portugisiske liga eller endda Championship.
Gå nu tilbage i sengen og græd…
Annonce