Kan man ikke udpege fjolserne eller fjolset der kaster ting / øl ind på banen, og så lade vedkomne betale bøden? Efterfulgt af en lang karantæne fra AaBs kampe. Det er normalt voksne mennesker der går til fodbold, eller børn i følge med voksne. Vi gider ikke disse typer på stadion. Tåber:-(
Snak
man 7. nov 2022
Det stopper jo hvis klubben bare giver bøden videre til den skyldige... nogle gange får man ikke personen, men tænker at præventivt vil det stoppe en del i at kaste med øllet eller andet hvis de i sidste ende får bøden hvis de bliver genkendt.
man 7. nov 2022
@OlderWiser, @djolas, @bastian1
Der står i artiklen, at AaB har fundet skurken og giver ham bøde og karantæne.
Noget andet er, hvilken autoritet har fodboldklubber egentlig til at stange bøder ud til deres gæster? Er det ligesom med parkeringsselskaber?
Der står i artiklen, at AaB har fundet skurken og giver ham bøde og karantæne.
Noget andet er, hvilken autoritet har fodboldklubber egentlig til at stange bøder ud til deres gæster? Er det ligesom med parkeringsselskaber?
http://www.paulgraham.com/disagree.html
man 7. nov 2022
Det ville klæde bold ikke at lave sensationsjounalistik og brugerne at følge med på den.
Minimumsbøden for at kaste ting på banen er 20.000 kr, og så er det ligegyldigt at det er 1 eller 10 øl - og at blande fyrværkeri ind i det er jo underordnet, da det er helt andre regler der gælder her. I sammenligner måske også æbler og bananer?
Minimumsbøden for at kaste ting på banen er 20.000 kr, og så er det ligegyldigt at det er 1 eller 10 øl - og at blande fyrværkeri ind i det er jo underordnet, da det er helt andre regler der gælder her. I sammenligner måske også æbler og bananer?
man 7. nov 2022
HVORFOR Bold.dk skal I bruge alle de billeder med Pyro i jeres artikler??? Billedet på denne side har INGEN relevans med historien, og giver bare pyro"folket" en bekræftelse på at det er i orden på stadions!!!
tirs 8. nov 2022
Nu er det jo sådan, at der på alle superliga stadions, sidder skilte over alt.
Med regler om opførsel på stadion.
At man vælger at bryde en regel, er individers eget valg.
Hvis AAB er smarte, så lader de synderen betale bøden selv.
Hvis det ikke er muligt, så må synderen finde sig i blive væk, fremover.
Med regler om opførsel på stadion.
At man vælger at bryde en regel, er individers eget valg.
Hvis AAB er smarte, så lader de synderen betale bøden selv.
Hvis det ikke er muligt, så må synderen finde sig i blive væk, fremover.
tirs 8. nov 2022
Hold kæft man en curling tid vi lever i..
Jeg tror du har misforstået hvad curling er.
Silkeborg IF
tirs 8. nov 2022
Noget andet er, hvilken autoritet har fodboldklubber egentlig til at stange bøder ud til deres gæster? Er det ligesom med parkeringsselskaber?
Det er jo en del af de betingelser du godkender når du køber billet. Det er offentligt tilgængeligt hvilke ting der giver bøder og karantæner. Sådan er det i alle tilfælde i Silkeborg.
Så jeg tænker de har juraen på det rene.
Silkeborg IF
Redigeretons 9. nov 2022
20.000 kr. for én øl på banen!
Jeg synes virkelig det er blevet for meget nu! Ja øl på banen er da irriterende. Jeg blev selv udvist fra et stadion, for at have kastet en en let og uskadelig plastikkop ud i luften på tribunen af ren irritation, grundet et nederlag på 3-0.
Fra mit synspunkt er det virkelig ved at tage overhånd. Fordi når man som udebane tilskuer skal straffes pga. irritationer, som er uskadelige for en halvtom tribune, men der i modsatte tribune bliver kastet +20 øl ud i luften når der bliver scoret. Der synes jeg der bliver både gjort forskel, og det bliver behandlet meget forkert i min situation, fordi må man så eller ej?
Skal det være sådanne at man i fremtiden, skal tage på stadion for "bare" at se kampen (fordi så kan man lige så godt se den i fjernsyet), eller må man ikke længere komme ud med de følelser der eksistere i en, under en fodbold kamp med god og høj stemning.
Jeg synes selv det er på vej til at gå den forkerte vej.
(Jeg mener ikke der skal kastes ting på banen, men at det skal straffes for at blive kastet ud i luften på en tribune, er det jeg sætter fokus på her!)
Jeg synes virkelig det er blevet for meget nu! Ja øl på banen er da irriterende. Jeg blev selv udvist fra et stadion, for at have kastet en en let og uskadelig plastikkop ud i luften på tribunen af ren irritation, grundet et nederlag på 3-0.
Fra mit synspunkt er det virkelig ved at tage overhånd. Fordi når man som udebane tilskuer skal straffes pga. irritationer, som er uskadelige for en halvtom tribune, men der i modsatte tribune bliver kastet +20 øl ud i luften når der bliver scoret. Der synes jeg der bliver både gjort forskel, og det bliver behandlet meget forkert i min situation, fordi må man så eller ej?
Skal det være sådanne at man i fremtiden, skal tage på stadion for "bare" at se kampen (fordi så kan man lige så godt se den i fjernsyet), eller må man ikke længere komme ud med de følelser der eksistere i en, under en fodbold kamp med god og høj stemning.
Jeg synes selv det er på vej til at gå den forkerte vej.
(Jeg mener ikke der skal kastes ting på banen, men at det skal straffes for at blive kastet ud i luften på en tribune, er det jeg sætter fokus på her!)
ons 9. nov 2022
Der synes jeg der bliver både gjort forskel, og det bliver behandlet meget forkert i min situation, fordi må man så eller ej?
Nej, gu må du ej. Hvis du oplever at udeholdet kaster med ting, så indberet det, hvis andre ikke gør.
Det er super fint at bøderne bliver høje - for min skyld kunne man godt hæve den yderligere, så de tumper der smider dem selv må betale gildet. Eller lave bøden mængdeorienteret.
Ryger der én fadøl 20.000, ryger der to 40.000 osv. - Og så må klubberne frem med TV billederne og pege tumperne ud. Det kan sgu ikke være så svært at holde de fadøl i ro. Det flyver ikke ligefrem rundt med punge og mobiltelefoner, så det der raseri eller glæde man forsøger at dække det ind under har ingen gang i verden.
Silkeborg IF