Av for en liter-pris, hvis én fadøl koster 20.000 kr.
Snak
Dyr udskænkning: AaB får bøde for kast af én øl
man 7. nov 2022
AaB er blevet tildelt en møde på 20.000 kroner, da der i kampen mod Viborg blev kastet en øl på banen.
Læs hele nyheden her
man 7. nov 2022
Nej, det der er latterligt er at én kaster en øl ind på/mod banen.....
Sudare Pro Communi Causa - dét har jeg gjort siden -80
man 7. nov 2022
Det er latterligt at kaste med øl og fint nok man har fokus på det.
Men 20.000 er alligevel en sjat for en enkelt øl på banen, når man ser hvad pyro etc. har givet i bløde til sammenligning.
Men 20.000 er alligevel en sjat for en enkelt øl på banen, når man ser hvad pyro etc. har givet i bløde til sammenligning.
man 7. nov 2022
En øl 20.000,-
Utalige romerlys i AGF 50.000,-
Den lader vi lige stå :D
Bøden var nok ikke blevet udskrevet, hvis øllen var kastet lige op i luften og var blevet på tribunen. Det har aldrig været tilladt at kaste ting ind på banen. Selv i Lyngby nøjes de med at kaste det på modstanderbænken.
NP er Suppens bedste 6'er!
Redigeretman 7. nov 2022
Modsat nogen af jer andre, så synes jeg faktisk det skal straffes hårdere, at der bliver kastet ting på banen, end at der er romerlys på tribunen. Jeg synes det er et spørgsmål om spillenes sikkerhed. Hvad hvis det havde være en 5´er kastet fra 8-10 meter højde kunne ramme en spiller. Er det så også for meget med 20.000 kr?
Det skal lige siges, jeg synes romerlys ser fedt ud og burde kunne tillades under kontrolleret forhold. Men sålænge det er forbudt, så skal forbuddet respekteres og jeg træt af at "min klub" får så mange bøder for det.
Det skal lige siges, jeg synes romerlys ser fedt ud og burde kunne tillades under kontrolleret forhold. Men sålænge det er forbudt, så skal forbuddet respekteres og jeg træt af at "min klub" får så mange bøder for det.
man 7. nov 2022
Ølkast er også bare for klamt. Jeg synes 20.000 er fint, det er en dårlig vane som i min optik skal slås hårdt ned på. Jeg hader også at være tilskuer og få en øl udover mig fordi en klump kaster sin fadøl. Der må også vente en bøde hos FCM efter nogle fjolser også kastede øl på banen der, der blev en målmand faktisk ramt!
man 7. nov 2022
Jeg synes, det kunne være yderst underholdende, hvis nu AaB gjorde sit yderste for at finde frem til fænakken og så sende bonen videre til vedkommende.
Det er simpelthen utroligt, at man ikke bare kan gå til fodbold uden at skulle opføre sig som en ynkelig bøgeklods.
Det er simpelthen utroligt, at man ikke bare kan gå til fodbold uden at skulle opføre sig som en ynkelig bøgeklods.
ForzaNapoliSempre siden 1988 •
Negativitet er gift for sjælen •
Be kind - always •
OB