Jeg har også lidt ondt af Ebbe Sand, men når det gælder sportsdirektørrollen mener jeg at det var en fejl af Brøndby at ansætte ham. Jeg kan godt lide Ebbe som person, og var vild med ham som spiller, men jeg mener ikke at han var klædt på til en så stor rolle af Danmarks mest eksponerede klubber. Synes f.eks. ikke at han var kommunikativt stærk nok i jobbet, hvilket bl.a. fremgik ved Zornigers fyring. Derfor var det nok det rigtige at skille sig af med ham i den rolle, men måden det skete på var under al kritik.
Jeg synes det er super at Sand er tilbage som angrebstræner for landsholdet i en mere tilbagetrukket rolle, lidt i skyggen af Hjulmand og Wieghorst mediemæssigt, men forhåbentlig med værdi for truppens angribere. Jeg tror at den rolle passer ham bedre og så er det jo også fint at han kommer med til EM-slutrunden på hjemmebane alligevel.
Jeg synes det er super at Sand er tilbage som angrebstræner for landsholdet i en mere tilbagetrukket rolle, lidt i skyggen af Hjulmand og Wieghorst mediemæssigt, men forhåbentlig med værdi for truppens angribere. Jeg tror at den rolle passer ham bedre og så er det jo også fint at han kommer med til EM-slutrunden på hjemmebane alligevel.