Snak

Mere indhold efter annoncen

Ecuador chokerede Tyskland og lever videre ved VM

tors 25. jun 23:59

Ecuador leverede en stærk anden halvleg og sikrede sig en dramatisk sejr over Tyskland med en sen scoring. Resultatet sendte sydamerikanerne videre til knockoutfasen, mens tyskerne måtte indkassere deres første nederlag ved VM.



Læs hele nyheden her
wirtz neuer havertz så ringe
Så fedt havde været frygteligt hvis et så fedt og godt hold var røget ud i gruppespillet. Ingen puljevindere vil have dem de kan slå alle på den rigtige dag. Mit nye ynglingshold til VM.
Godt klaret af Tyskland, at vinde gruppen, når man kun var det bedste hold i 1 ud af 3 kampe. Flot af Ecuador, og dejligt at få dem videre sammen med Elfenbenskysten.
Ecuador er altså et fedt hold.
Og nogle fede fans.
Godt, de er videre, og det fejlagtige tyske mål ikke fik betydning
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Altid en god dag når teutonerne taber...den butik skulle have været lukket i 45.

Ecuador må ærge sig over ikke at have vundet den gruppe.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fed træner Ecuador har sig 😄👏
@vbkfyn 👍🏻⚽️💯
Tyskland fortjent puljevinder. Dejligt Ecuador når at kommer med videre.
Jeg så ikke de to andre Ecuador kampe, kun highlights, men i den kamp viser de at de har et rigtig godt hold med en enorm fysik styrke. Gad sgu ikke være puljevinder og så støde ind i dem her. De sydamerikanske lande gar næsten altid et eller andet fascinerende flair over sig, Chile i sin tid med Sa-Za angrebsduoen for exempel - VM er bare fedt.
Tak Tyskland at I lod Ecuador vinde, så er I menneskelige, og med de tilskuere måtte det ske og ikke vil ødelægge den fantastiske stemning. Jeg ved jo godt at de aldrig vil indrømme det og det skal de heller ikke.
Annonce